ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

کد تقلب بازی Scarface :The World Is Yours

سلام:

کد تقلب بازی Scarface :The World Is Yours  به در خواست یکی ار Gamer های وبلاگ :

Cheat   

          Effect                                     

FPATCH

1,000 Balls

OLDFAST Antique Racer
666999 Bacinari
BLACK Black Suit
BLUESH Blue Suit w/ Shades
TUNEME BReal "The World is Yours" music track
DOZER Bulldozer
MARTHA Change time of day
FLYSTRT Decrease Cop Heat
NOBALLS Decrease Gang Heat
DUMPER Dumptruck
AMMO Fill Ammo
MEDIK Fill Health
GREY Grey Suit
GREYSH Grey Suit w/ Shades
DONUT Increase Cop Heat
GOBALLS Increase Gang Heat
SHAZAAM Lightning
RAINY Rain
BUMMER Stampede
WHITE White Suit
WHITESH White Suit w/ Shades
TBURGLR Repairs Vehicle

نوروزتان پیروز

نوروزتان پیروز

سال خوبی داشته باشید

لینوکس در کنار اچ‌پی

همکاران سیستم-شرکت اچ پی ممکن است در آینده نزدیک به تولید کامپیوترهای شخصی که پیش از این بر روی آنها سیستم عامل متن  باز لینوکس نصب شده، روی بیاورد.
اگرچه در این باره هنوز تصمیمی گرفته نشده است، اما یکی از مدیران اچ پی پیش‌بینی کرده که این شرکت چنین کاری را انجام خواهد داد.
بر پایه گفته‌های داگ اسمال (Doug Small) مدیر بازاریابی جهانی شرکت اچ پی برای سیستم‌های اوپن سورس و لینوکس، تقاضا برای استفاده از سیستم‌های عامل متن – باز به ویژه لینوکس، روز به روز افزایش می‌یابد.
اسمال در این باره گفته است: « یکی از شرکت‌های چینی مدتی پیش قراردادی را برای خرید 30 هزار لپ‌تاپ با سیستم عامل لینوکس امضا کرده است.» از دید وی این مسأله نشان می‌دهد حتی در کشورهایی همچون چین و هند که بازارهایی تثبیت نشده اما رو به رشد دارند، تقاضا برای سیستم عامل لینوکس در حال افزایش است.
به گفته برخی منتقدان تنها مشکل کنونی لینوکس ناسازگاری با دیگر سیستم‌های عامل است. همین منتقدان بر این باورند با گسترش استفاده از لینوکس، این مشکل از میان خواهد رفت.

کارت های هشت گیگابایتی در سبیت به نمایش در آمد

 آی تی ایران - شرکت ScanDisk یکی از بزرگترین سازندگان حافظه های فلش امسال در نمایشگاه سبیت تازه ترین محصولات خود را به نمایش گذاشته که از آن میان می توان به کارت های حافظه هشت گیگابایتی SDHC اشاره کرد.
این کارت های جدید که برای ذخیره سازی در فرمت SD طراحی شده قادر به ذخیره سازی بیش از چهارهزار عکس با کیفیت وضوح بالا و یا دو هزار قطعه موسیقی با فرمت MP3 و یا پانزده ساعت فیلم با کیفیت MPEG 4 را داراست
این کارت های جدید همچنین با مبدل USB رایگان در اختیار خریداران قرا رمی گیرد که امکان اتصال فوری آن به کامپیوتر را فراهم می کند.
بیش از 30 دوربین دیجیتال فعلی ساخت شرکت هایی چون کانون، کاسیو، نیکون، پاناسونیک، پنتاکس و سانیو هم اکنون قابلیت انطباق با کارت های SDHC را دارا هستند.
این کارت های جدید از ماه آوریل امسال در آمریکا و اروپا در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و قیمت آن برای بازار ایالات متحده 190 دلار در نظر گرفته شده است.

دفاع صریح رگولاتوری از ایرانسل

خسروی: به‌رغم اینکه اپراتور دوم مانند کودک تازه متولد شده‌است و نیاز به مراقبت دارد، ولی وجودش خیر و برکت‌های زیادی مثل رقابتی شدن فضای کار، پایین آمدن تعرفه‌ها و خدمات جدیدتر و بهتر (مثل اینترنت از طریق تلفن) دارد.
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات اعلام کرد ایرانسل گزارشی درباره چگونگی اجرای بند ‪ ۶‬ماده واحده مجلس پیرامون خرید ‪ ۵۱‬درصد تجهیزات از داخل ارایه کرده که براساس آن دستگاه‌های تولید داخل را خریداری کرده‌است.
محمود خسروی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: وقتی در زمان کسب حق امتیاز اپراتور دوم و بعد از آن تولید داخلی تجهیزات شبکه تلفن همراه وجود ندارد، نمی‌توان به متولی اعلام کرد از ‪۵۱‬ درصد تولید داخل استفاده کند.
معاون وزیر ارتباطات گفت: بنا بر این ایرانسل خود انتقال فناوری را آغاز کرده است و از جمله در قراردادی که با شرکت هواوی چین داشته، آن را ملزم کرده که خط تولید خود را بعد از مدتی به ایران بیاورد.
به گفته وی، با اینکه سال‌های سال است که بیش از یک سوم شبکه تلفن همراه ایران از نوکیا تامین می‌شود، تنها ایرانسل بوده که مدیرعامل این شرکت را به ایران آورده و اعلام کرده اگر می‌خواهد درشبکه ایرانسل شرکت کند باید فناوری خود را به ایران انتقال دهد و در ایران تولید کند.
هفته گذشته از وزیر صنایع و معادن نقل شد که گفته است چون ایرانسل به این بند از ماده واحده عمل نکرده، ممکن است قرارداد آن معلق شود.
خسروی گفت: در ایران همه جلوی کار را می‌توانند بگیرند، اصل مطلب این است که بتوان زمینه انجام کاری را فراهم کرد.
وی افزود: وزارت صنایع ابتدا باید خط تولید داخلی تجهیزات تلفن همراه را راه بیندازد و این خط تولید گواهینامه تایید بگیرد، آنگاه اگر کسی به تعهدش در قبال استفاده از تجهیزات داخلی عمل نکرد، قابل بازخواست است.
معاون وزیر ارتباطات همچنین گفت: به‌رغم اینکه اپراتور دوم تلفن همراه مانند کودک تازه متولد شده‌است و نیاز به مراقبت دارد، ولی وجودش خیر و برکت‌های زیادی مثل رقابتی شدن فضای کار، پایین آمدن تعرفه‌ها و خدمات جدیدتر و بهتر (مثل اینترنت از طریق تلفن) دارد و مشتری‌مداری وقتی مفهوم می‌یابد که رقابتی باشد.
وی ادامه داد: پروژه اپراتور دوم بدون یک ریال هزینه کردن ایران، حدود یک میلیارد دلار سرمایه خارجی وارد کشور کرده و بین چندهزار نفر بصورت مستقیم، از نصب‌کنندگان تجهیزات گرفته تا توزیع‌کنندگان سیم‌کارت، کار ایجاد کرده واین گونه صحبت‌ها مقداری روی سرمایه‌گذاران خارجی و مردم تاثیر دارد.