ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

ارتباطات سیار سوختن سیم‌کارت به‌دلیل نقص فنی را رد می‌کند

معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار، سوختن بی‌دلیل گروهی‌از سیم‌کارت‌های جدید واگذاری این اپراتور را رد کرد و گفت: آمار شبکه هیچ تغییری در شمار تعویض سیم‌کارت نشان نمی‌دهد.
در هفته‌های گذشته گزارش‌هایی متعددی ازسوختن سیم‌کارت‌های جدید واگذاری این اپراتور دولتی از نوع اعتباری و دائمی با کدهای هفت، ‪ ۶‬و پنج منتشر شد. مشترکان می‌گویند پس از چند ماه استفاده از این سیم‌کارت‌ها، با از کار افتادن سیم‌کارت مواجه می‌شوند و زمانی که‌ برای تعویض سیم‌کارت به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه می‌کنند، ‪ ۷۰‬هزار ریال برای این امر از آنها دریافت می‌شود.
محمدمهدی عطوفی معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار که مانند اکثر مسوولان شرکت ارتباطات سیار کمتر به گفت‌وگو با خبرنگاران تن می‌دهد، این‌بار در گفت‌وگو با ایرنا با بیان این که در سال حدود دو درصد سیم‌کارت‌های این شرکت توسط مشترکان به‌ دلیل سوختن تعویض می‌شود، به این پرسش که آیا گزارش کتبی از سوختن سیم‌کارت‌ها به دلیل نقص فنی دریافت کرده‌اید، پاسخ منفی داد.
معاون ارتباطات سیار در این زمینه گفت: سیم‌کارت تلفن همراه وسیله الکترونیکی است و درتمام قراردادها، پیمانکاران شش‌ماه تضمین می‌دهند اگر به دلایل نقص فنی مثل معیوب‌بودن قطعات، سیم‌کارتی از کار افتاد، آن را تعویض کنند.
عطوفی در پاسخ به این سوال که آیا چنین سرویسی به مشترکان نیز عرضه می‌شود، گفت: از حدود یک سال پیش برای مشترکان نیز این ضمانت وجود دارد. وی توضیح‌داد: اگر سیم‌کارت تلفن همراه ارتباطات سیارظرف شش‌ماه به دلیل نقص‌فنی سوخت، این سیم‌کارت در دفاتر ‪ ۳۸‬گانه ارتباطات سیار درسراسر آزمایش می‌شود و هزینه پرداخت شده برای تعویض به مشترک بازپرداخت خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد