ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

امکان ایجاد محدودیت در توسعه ایرانسل

در صورتی که ایرانسل به تعهدات خود عمل نکند در توسعه‌‏های بعدی این شرکت محدودیت ایجاد خواهد شد.
روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در پاسخ به ایلنا, با بیان این مطلب، اعلام کرد: نامه ایرانسل در خصوص ثانیه‌‏ای کردن مکالمات مشترکان خود در تاریخ 20/12/85 به سازمان تنظیم مقررات رسید که این سازمان در تاریخ 21/12/85 به آن پاسخ داد.
براساس اعلام سازمان تنظیم مقررات؛ ثانیه‌‏ای کردن صورتحساب مشترکین ایرانسل باید اجرا شود که با توجه به اتمام مهلت 48 ساعته به این شرکت, در صورت عدم اجرای آن, در توسعه‌‏های بعدی ایرانسل محدودیت ایجاد خواهد شد.
این گزارش می‌‏افزاید: پیشنهاد ایرانسل افزایش تعرفه تماس مشترکان با سایر اپراتورها است که در چارچوب پروانه می‌‏تواند میزان تعرفه خود را افزایش دهد؛ اما پیشنهاد این شرکت برای تغییر تعرفه بیش از رقم موجود در پروانه است, که سازمان با آن هزینه موافقت نکرده است.
گفتنی است؛ در صورت محدودیت در اجرای توسعه شبکه ایرانسل برای مشترکین فعلی این شبکه مشکلی پیش نخواهد آمد.
روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات همچنین در خصوص تعرفه سرویس GPRS سیم‌‏کارت‌‏های ایرانسل اعلام کرد: تعرفه از سوی سازمان تنظیم مقررات تدوین و برای این شرکت فرستاده شده و از نظر سازمان نهایی است.
لازم به ذکر است؛ پیشنهاد تعرفه GPRS برای هر کیلوبایت 60 ریال بوده است که با بررسی‌‏های انجام شده سازمان تنظیم مقررات تعرفه 15 ریال منطقی به نظر می‌‏رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد