ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

چگونه یک سی دی Autorun بسازیم

سلام:

برای راه اندازی خودکار یک فایل به صورت اتوران از روی سی دی یک فایل با نام Autorun.inf شاخه اصلی سی دی قرار داده می شود این فایل را به کمک یک برنامه ویرایشگر متن مانند notepad بسازید ساختار معمول این فایل به صورت زیر است:


[autorun]

open = setup.exe

icon = setup.exe

قرار دادن این فایل در ریشه سی دی سبب میشود که برنامه setup.exe در هنگام قرار دادن سی دی در داخل سی دی درایو به صوررت خودکار اجرا شود در صورتی که فایل setup.exe در ریشه اصلی نباشد و در شاخه دیگری قرار داشته باشد باید مسیر را به طور کامل ذکر کرد مانند:


open = installfoldersetup.exe

با دانستن IP یک شخص چه کارهایی می توان انجام داد؟

با دانستن IP یک شخص مثلا در چت چه کارهایی می توان انجام داد * آیا با دانستن IP یک نفر میشه از طریق برنامه Sub Seven کسی را هک کرد!!! * آیا کسی IP من را بداند می تواند مرا هک کند ؟؟؟ * یکی IP من را دارد و می گوید اگر فلان کار را نکنی مانیتور تو رو می سوزانم آیا میتونه ؟؟ * و ..... تصمیم گرفتم که یک سری از کارها که میشه با داشتن IP انجام داد را برایتان شرح بدم ** قطع ارتباط شخص با اینترنت : شما میتوانید با استفاده از برنامه هایی مانند IP Disconnect یا Rocket و دانستن IP شخص مقابل او را از اینترنت بیرون بندازید. ** کند کردن سرعت ارتباط شخص با اینترنت : با استفاده از برنامه هایی مانند Vai-te-ja-icmp Bomber و... با فرستادن Packet های بسیار در یک زمان سرعت شخص را عملا کاهش دهید .... ** پیدا کردن پورت های باز : وقتی که IP یک فرد را داشته باشید میتوانید با استفاده از برنامه های Port Scanner سیستم شخص مقابل را جستجو کنید و اگر پورت بازی وجود داشت در صورت امکان از آن استفاده کنید ** یافتن تروجان فعال در سیستم مقابل : خب مانند بالا بعضی از برنامه ها با دادن IP یک دستگاه آن دستگاه را برای تروجان های فعال جستجو می کند و اگر پورت بازی مربوط به یک تروجان را پیدا کند به شما گزارش میدهند ( در بخش آموزش هک توضیح داده شده است) ** اما آیا میتوان با دانستن IP یک شخص با برنامه هایی مانند Sub Seven و.. به سیستم قربانی حمله کرد؟ در حالت عادی خیر ، یعنی اینکه برای کار کردن با برنامه های تروجان مانند Sub Seven باید یک Server در سیستم قربانی فعال شود ( فایل سرور فایلی است که با برنامه های تروجان مانند Sub Seven ساخته شده و باید برروی سیستم قربانی اجرا شود و پس از اجرای فایل سرور یک پورت در سیستم قربانی باز میشود که راه نفوذ شخص را باز می کند ) پس در نتیجه اگر قبلا فایل سروری برروی سیستم قربانی باز نشده باشد یا اینکه فایل سرور برروی سیستم او موجود نباشد شما هیچ کاری با برنامه های Trojan نمیتوانید بکنید *** چگونه کاری کنیم که هیچ کسی نتواند آسیبی از طریق دانستن IP ما به ما برساند؟ خب تنها کاری که شما باید انجام بدهید استفاده از یک فایر وال ( دیوار آتش ) Firewall در سیستم خودتان میباشد این برنامه ها پورتهای باز شما را بسته و شما را در مقابل حمله احتمالی از طریق IP و همچنین دسترسی برنامه های مشکوک را به اینترنت ( برای ارسال یا دریافت اطلاعات ) محدود می کند

فعال کردن فکس در ویندوز XP

سلام:

اگر شما هم در خانه یا محل کارتان دستگاه فکس ندارید ناراحت نباشید چون مایکروسافت لطف کرده و مشکل رو حل کرده ! مایکروسافت امکان ارسال و دریافت فکس رو در حالت پیش فرض ویندوز غیر فعال قرار داده که ما الان می خواهیم با هم این امکان را فعال کنیم پس با من همراه باشید ( این آموزش طوری نوشته شده که افراد کاملا مبتدی هم بتوانند از آن استفاده کنند) ابتدا از منوی Start وارد Control Panel شوید وقتی Control Panel باز شد به قسمت Printers & Faxes وارد می شوید. در قسمت چب بالا صفحه دو گزینه مشاهده می کنید : یکی Add a Printer و دومی Set Up faxing شما گزینه دوم را انتخاب کنید . پس از کلیک روی آن صفحه باید مدت بسیار کمی منتظر بمانید . سپس صفحه ای به نام Configuring Components باز می شود . ( دقت داشته باشید باید سی دی ویندوز در سی دی رام باشد در غیر این صورت ویندوز از شما می خواهد که سی دی را در سی دی رام قرار دهید و سپس گزینه OK را بزنید ) ویندوز به صورت اتوماتیک شروع به کپی کردن فایل های مربوط به فکس می کند .... حالا دیگر شما یک فکس بر روی کامپیوتر خود دارید که بوسیله آن می توانید به هر کجای دنیا فکس ارسال کنید

پس گرفتن پسورد از هکر

سلام:

اینبار میخواهیم به شما آموزش دهیم که اگر کسی پسورد شما را به دست آورد راه بازگرداندن آن چیست؟ این هم یک نکته جالب که خیلی ها به آن توجه نمیکنند. در واقع اگر یک زمانی بر اثر بی توجهی، شخصی ID مربوط به ایمیل شما را هک کرده و پسورد شما را عوض نمود، در چنین مواقعی از امکان Forgot Password استفاده کنید! ضمنا این نکته را فراموش نکنید که به هنگام Sign up، در اغلب سایت ها، مثل Yahoo! یا Hotmail، سئوالاتی در زمینه تاریخ تولد، کدپستی، کشور، سئوال کوتاه و جواب کوتاه و یک آدرس Mail برای مواقع اضطراری از شما سئوال می شود! این سئولات بسیار مهم هستند.
لازم است این موارد را همیشه به خاطر داشته باشید و یا آنها را جایی یادداشت کنید، که اگر کسی شما را هک کرد، بتوانید اط این طریق پسوورد خود را پس بگیرید و عوض کنید. به هر حال برای انجام این کار در صفحه Email Login روی گزینه Password lookup کلیک کنید. در این صفحه همان اطلاعات کلیدی که در قسمت بالا گفته شد را باید وارد کنید، اگر این اطلاعات را به خاطر دارید که جای امید باقی است، در غیر این صورت از ادامه این کار صرف نظر کنید. خب حالا بعد از وارد کردن این اطلاعات، سایت ایمیل شما درست بودن آنها را چک میکند و در صورت درست بودن آنها، شما به مرحله بعدی هدایت می شوید. در این مرحله که به منظور ایجاد امنیت بیشتر ایجاد شده است، سایت ایمیل از شما یک سئوال کوتاه میپرسد و شما باید به آن پاسخ صحیح بدهید. البته دقت کنید که این پرسش و پاسخ را خودتان به هنگام Sign up تعیین کرده اید و باید آن را به خاطر داشته باشید. ( مثلا فیلم مورد علاقه شما کدام است؟ که شما باید در اینجا همان پاسخی را بدهید که قبلا و در هنگام راه اندازی صندوق پستی خود داده بودید). بعد از وارد کردن پاسخ کوتاه در صورت درست بودن آن، شما قادرید به دو صورت موجود، پسورد خود را مجددا تصاحب کنید و آن را تغییر دهید.

1- Display New Password که به شما رمز عبور جدیدتان را نشان میدهد.
2- Email New Password که رمز عبور جدید شما را به آدرس ایمیلی که به هنگام Sign up داده اید، میل می کند. ( Alternate Email).

نحوه جلوگیری از ثبت UserName در پنجره DialUp

سلام:

هنگامی که وارد پنجره Dial-up Networking می شوید و روی آیکونهای تماس خود کلیک می کنید پنجره ای ظاهر می شود که اگر Username, Password و همچنین شماره تلفن را وارد کنیم و بعد دکمه Connect را فشار دهیم، تماس با اینترنت از طریق خط تلفن برقرار خواهد شد و بعد از اولین تماس موفقیت آمیز، Username در این پنجره ثبت خواهد شد و برای تماس مجدد دیگر احتیاجی به وارد کردن مجدد Username نمی باشد .

البته این مسئله عیبی که دارد اینست که کاربران دیگر متوجه Username ما می شوند.
بدین منظور جهت جلوگیری از ثبت شدن Username, دستور زیر را با مقدار 1 به کار ببرید.

سیستم عامل : XP - 2000
مسیر : HKEY_Local_MachineSystemCurrentcontealsetServicesRasmanParameters
نوع : String Value
دستور : DisableSavePassword
مقدار : 1

توجه: جهت بازگشت به حالت اولیه، دستور را از مسیر گفته شده خارج کنید.