ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

Avast

سلام :

اینم یه آنتی ویروس توپ به نام Avast هم حجم کمی داره هم دیتا بیسش در کمتر از ۱ دقیقه آپدیت میشه تازه همه ویروسها و توجانهای جدیدم میشناسه و از بین می بره.

اینم لینک سایت اصلی کلیک کنید

لینک دانلودشم اینه

 نظر یادتون نره

تلفن مجانی

سلام

بچه ها بر اساس در خواست تعدادی از دوستان که برنامه ای رو برای تلفن زدن به نقاط مختلف جهان خواسته بودند نرم افزارGlobe 7 رو معرفی میکنم.

شما با دانلود کردن این نرم افزار مدت ۱۰۰ دقیقه مکالمه رایگان می گیرید(به گفته سایت) که بعد از ثبت نام در سایت می تونید از اون استفاده کنید.

من خودم شخصا از این برنامه استفاده کردم و باید بگم که از کیفیت بالایی برخوردار است.بالنس اولیه این نرم افزار حدود ۱$ هست که با توجه به نرخ تماس با نقاط مختلف و زمان مکالمه کم می شه.بدی این نرم افزار اینه که زمانها را به صورت کامل حساب می کنه یعنی اگر شما به یک جایی زنگ بزنید و ترف ور داره بعد قطع کنه و مدت زمانش ۴ ثانیه بشه اونو ۱ دقیقه ای حساب می کنه .

این شرکت کار جالب دیگه ای هم انجام داده اونم اینه که اگر اعتبار شما تموم بشه از راههای مختلف مثلا معرفی دوستانتون یا انجام پیشنهاداتی که سایت کرده به اعتبار خودتون اضافه کنید.

ضمنا از امکانات دیگر این نرم افزار میشه به mp3 player- دیدن شبکه های تلویزیونی - تلفن تصویری و.... اشاره کرد

از نظر من امتحانش ضرری ندارهبرای اطلاعات بیشتر از سایت اصلی این نرم افزار دیدن کنید.راستی در حین ثبت نام شماره معرف ازتون می خواد که می تونید از شماره777011014461 استفاده کنید.اگر مشکلی بود در بخش نظرات مطرح کنید

برای دانلود کلیک کنید