ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

بنیاد ملی «بازی‌های‌رایانه‌ای» آغاز به کار کرد

فارس: با پیشنهاد معاونت سینمایی و صدور حکم توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اعضای هیئت مدیره بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای، این بنیاد به طور رسمی آغازبه کار کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسه‌ای که در این معاونت برگزار شد، علیرضا گلپایگانی،بهروز مینایی،عیسی زارع پور و سیدمسعود شجاعی طباطبایی و محمد بیطرف به عنوان اعضای هیئت مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب شدند.
در نخستین جلسه بنیاد ملی بازی های رایانه ای،اعضای هیئت مدیره ضمن بیان دیدگاه ها و نقطه نظراتشان در خصوص برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت با عنایت به اهداف، وظایف و رسالت این بنیاد به بحث و گفتگو پرداختند.
در این جلسه، بهروز مینایی به اتفاق آرا به سمت ریاست هیئت مدیره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای انتخاب شد و انتخاب مدیرعامل این بنیاد به جلسات بعدی موکول شد.
محمد رضا‌ جعفری‌جلوه نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص توجه ویژه به دو هنر صنعت رسانه سینما و بازی‌های رایانه‌ای، ضمن تبیین اهداف و وظایف تشکیل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اظهار امیدواری کرد با ایجاد یک جریان موثر مدیریتی این عرصه سامان یابد.
وی ضمن تبیین شرایط روز بازی ها در عرصه جهانی، وظایف معاونت سینمایی و سمعی و بصری را در قلب دو رسالت مهم نظارت و حمایت از عرصه بازی‌های رایانه‌ای برشمرد.
معاون امورسینمایی و سمعی بصری، ضمن تعریف فعالیت‌های نظارتی اداره کل همکاری‌های سمعی و بصری و نمایش خانگی به عنوان بازوی نظارتی این عرصه و لزوم نظارت همه جانبه بر تمامی این صحنه ، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را به عنوان بازوی حمایتی عرصه بازیهای رایانه‌ای معرفی نمود.
جعفری جلوه، با تأکید بر بسترسازی مناسب برای انجام موفق فعالیت‌های مستمر بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اظهار امیدواری کرد:با شناخت مستمر حریفان، درک قابلیت‌های موجود ملی، لزوم تدوین برنامه‌های واقع بینانه، طراحی سازوکارهای حمایتی و توجه ویژه به مقوله آموزش عام و خاص درعرصه بازی‌ها در کشور، شاهد رشد و شکوفایی بیشتر این مقوله باشیم.
در این جلسه علاوه بر مهندس جعفری جلوه معاون امورسینمایی و سمعی بصری،سعید رجبی فروتن مدیرکل حوزه معاونت،جوادعلیمردانی مدیرکل همکاری‌های سمعی و بصری و نمایش خانگی ، مجید اکثری مدیر کل توسعه فناوریهای سینمایی و مهدی بهفرراد مشاور معاونت در حوزه IT نیز حضور داشتند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد