ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

افزایش سهم گوگل و یاهو از بازار جست‌وجو

همکاران سیستم - شرکت گوگل در تازه ترین بررسی صورت گرفته، با 4/0 درصد رشد نسبت به ماه قبل، سهم خود را در بازار جست‌وجوی ایالات متحده به 4/47 درصد در ماه دسامبر رسانده است.
شرکت اینترنتی یاهو نیز در همین زمان با 3/0 درصد رشد، سهم خودرا در این بازار به 5/28 درصد رسانده است و همچنان جایگاه دوم را در اختیار دارد.
شرکت کام اسکور نت ورک (ComScore Network)، ارائه دهنده آمار مربوط به وب می‌گوید: شرکت مایکروسافت با 5/0 درصد کاهش در ماه دسامبر، و با سهم 5/10 درصد جایگاه سوم را در اختیار دارد و Ask.com با 1/0 درصد کاهش در این مدت و با سهم 4/5 درصد در جایگاه بعدی است.
کام اسکور می‌افزاید، گوگل 16 ماه از 17 ماه گذشته را با افزایش سهم در بازار جست‌وجوی ایالات متحده که بزرگترین بازار اینترنتی است، پشت سر گذاشته است.
تخمین زده می شود در ماه دسامبر 7/6 میلیارد جست‌وجو توسط امریکایی ها در وب صورت گرفته باشد که نشان دهنده 1 درصد رشد نسبت به ماه قبل است.
از این تعداد جست‌وجو حدود 2/3 میلیارد سهم گوگل و 9/1 میلیارد هم سهم یاهو بوده است.
گفتنی است از دسامبر سال 2005 تا کنون تعداد جست‌وجوهای انجام شده در وب توسط آمریکایی ها 30% رشد داشته است.

رکورد ایرانی‌ها در ارسال پیام کوتاه

به گفته مدیرعامل ارتباطات سیار ایران، مجموع پیام‌های کوتاه ارسالی از ابتدای سال تاکنون بالغ بر هفت میلیارد است که در دنیا یک رکورد به شمار می‌رود.

طبق آخرین آمار در شش ماه اول سال به طور میانگین در هر ماه 600 میلیون SMS ارسال شده و در یک ماه اخیر نیز در حدود یک میلیارد SMS مبادله شده است که مجموع پیام‌های کوتاه ارسالی از ابتدای سال تاکنون بالغ بر هفت میلیارد است.

به گزارش ایسنا، طبق آمار شرکت ارتباطات سیار در چهار روز اول فروردین‌ماه امسال، به طور میانگیین 40 میلیون SMS در روز ارسال شده است، همچنین در مناسبت‌های خاص مانند شب عید فطر، قربان و شب یلدا این تعداد تا 50 میلیون SMS نیز رسیده است.

بر اساس این گزارش در عید غدیر خم بالغ بر 72 میلیون پیام کوتاه تلفن همراه در یک روز ارسال شد که رکورد جدیدی را به ثبت رساند و به گفته وحید صدوقی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ارسال این تعداد SMS در دنیا یک رکورد است و در این زمینه بالاترین ضریب سرانه را دارا هستیم.

کد ها تقلب Need For Speed Carbon

سلام:

اینم چنتا کد تقلب جدید برای Gamer های وبلاگ:                    


Codes For NFS-Carbon
Type any of the following cheat codes at the 'CLICK TO CONTINUE' screen. Some codes may work if entered at the MAIN MENU screen 

Cheat Effect
friendlyheadlocksapplied

Unlimited Crew Charge

nosforeverever Unlimited NOS
slowitdownwhenyouwant Unlimited SpeedBreaker
canyonalltheway All Tracks
5grand5grand Castrol Cash
shinycarsarethebestcars Chrome Cars
chasingmobile Corvette Z06 Interceptor in Quick Race Mode
guesswhoisback Cross Corvette Z06 in Quick Race Mode
trashtalking Rhino in Quick Race Mode
bigredfiredrive Firetruck in Quick Race Mode
watchoutthebigtruckishere

Dump Truck in Quick Race Mode

     

 
 
 
 
 
 
 
 
دوستانی که کد بازی مورد نظرشونو میخوان در بخش نظرات ،بازی مورد نظر خودشونو رو مطرح کنند.
 

۴گوشی جدید نوکیا در سال ۲۰۰۷

ایتنا - در مراسمی که تحت عنوان «روزهای بازار سرمایه»در آمستردام برگزار گردید، نوکیا چهار گوشی جدید تلفن همراه را که شامل مدله‌ای برد متوسط است به بازار ارائه کرد: نوکیا 6300، نوکیا 6290 و نوکیا 6086 و نیز نوکیا 2626 که مصرف کنندگان در بازار ورودی را هدف قرار می‌دهد.

هر چهار مدل قرار است در سه ماهه اول سال 2007 به بازارهای جهانی عرضه شود.
"کای اویستامو"، معاون اجرایی و مدیر عامل اداره گوشی‌های همراه نوکیا به هنگام معرفی گوشی‌های جدید دیدگاه‌های شرکت نوکیا را برای سال آینده بیان نمود.
وی اظهار داشت: "این محصولات جدید تعهد ما را در ارائه مجموعه ای از گوشی های تلفن همراه نشان می دهد. آنها توازنی از فناوری و طراحی ،مطابق با شیوه زندگی و بودجه مصرف کنندگان است."

چهار مدل گوشی تلفن همراه که در مراسم "روزهای بازار سرمایه" معرفی شدند عبارتند از:
نوکیا 6300 -- سبک تمیز و کم حجم
نوکیا 6300 یک مدل با برد متوسط است که نشانگر تحولی در طرح جدید "مونوبلوک" می باشد. با ضخامت تنها 1/13 میلی متر، نوکیا 6300 دارای یک قاب ضد زنگ فولادی است که جلوه و زیبایی خاصی به آن می بخشد. علاوه بر منحنی های ارگانیک و طراحی جذاب، نوکیا 6300 مجموعه ای از ویژگی های قوی با کاربرد آسان ارائه می کند.
تلفن هوشمند نوکیا 6290 -- استفاده آسان از فناوری پیشرفته
تلفن هوشمند نوکیا 6290 ترکیبی از قدرت جمعی ویرایش سوم S60 و 3G در یک بسته بندی جذاب با استفاده آسان محسوب می گردد. این گوشی از ویژگی های کاربردی جدید، زنگ خطر چندگانه و کلیدهای دسترسی "Quick Cover" که دسترسی فوری به مجموعه وسیعی از ویژگی های مفید دستگاه را امکان پذیر می سازد.
تلفن دوربین دار 6086 -- مجموعه ای از ویژگی های گیرا و ارتباط بدون خط
نوکیا 6086 این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد که در هر محیطی ارتباط خود را حفظ کنند. این گوشی دوربین دار چهار بانده و برخوردار از UMA مداربندی پیچیده خود را در پوشش طرحی کلاسیک، صفحه کلید بزرگ و فهرست امکانات درون یاب پنهان کرده است.
نوکیا 2626 – همراه با مدروز
گوشی 2626 نوکیا یک تلفن همراه رنگارنگ است که ویژه کاربران علاقه مند به مدروز در بازارهای در حال توسعه ساخته شده است. گوشی 2626 نوکیا در مجموعه ای از رنگ های جالب توجه از قبیل قرمز آتشی و آبی آسمانی عرضه خواهد شد و دارای رادیو اف ام برای استفاده به هنگام فعالیت روزانه است.
                                                                          

یک ایراد امنیتی خطرناک در نرم‌افزار آکروبات ریدر

کارشناسان از شناسایی یک حفره امنیتی خطرناک در نرم‌افزار آکروبات ریدر شرکت آدوب خبر می‌دهند که هکرها با سوء‌استفاده از آن می‌توانند به رایانه‌های کاربران بازدیدکننده از وب‌سایت‌های حاوی فایل‌های پی‌دی‌اف، نفوذ کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از آسوشیتدپرس، کارشناسان شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای ضدویروس سیمانتک و نیز شرکت ارائه‌دهنده خدمات امنیتی وری‌ساین اعلام کردند هکرها با ایجاد لینک‌های اینترنتی دست‌کاری شده به سوی وب‌سایت‌های مورد اطمینانی که میزبان فایل‌های پی‌دی‌اف (‪ (.pdf‬هستند، می‌توانند به رایانه‌های کاربرانی که روی این لینک‌ها کلیک می‌کنند نفوذ کرده و یا با استفاده از همین ایراد امنیتی ویروس‌های اینترنتی جدید ایجاد کنند.

فایل‌های "پی‌دی‌اف" به عنوان یکی از پرکاربردترین فرمت‌های فایل‌های اسناد رایانه‌ای توسط شرکت آدوب ابداع شده و توسط نرم‌افزار آکروبات ریدر همین شرکت در رایانه‌ها نمایش داده می‌شوند.

حفره امنیتی تازه شناسایی شده در آکروبات ریدر به هکرها اجازه می‌دهد از هر وب‌سایتی که حاوی فایل‌های پی‌دی‌اف باشد به عنوان طعمه استفاده کرده و با طراحی لینک‌های اینترنتی به سوی این فایل‌ها که کدهای مخرب هکر ضمیمه این لینک‌هاست، به رایانه‌های کاربرانی که روی این لینک‌ها کلیک می‌کنند، نفوذ کنند.

این حفره امنیتی کاربران نگارش ششم مرورگر اینترنت اکسپلورر و نیز تمامی نگارش‌های مرورگر فایرفاکس را که از آکروبات ریدر در اینترنت استفاده می‌کنند، تهدید می‌کند.

به گفته کارشناسان اینترنتی، کاربران تا پیش از اصلاح ایراد یاد شده در نرم‌افزار آکروبات ریدر توسط شرکت آدوب، برای حفاظت از خود یا باید نگارش هفتم و جدید اینترنت اکسپلورر را نصب کنند و یا اینکه در مرورگر فایرفاکس قابلیت نمایش فایل‌های پی‌دی‌اف با کمک آکروبات ریدر را غیرفعال سازند.