ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

افزایش قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری دولتی در بازار

قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول در بازار افزایش یافته و به مرز 65 هزار تومان رسیده است و طبق پیش‌بینی فروشندگان سیم‌کارت، قیمت آن تا 75 هزار تومان نیز افزایش خواهد یافت.
به گزارش ایسنا فروشندگان سیم‌کارت معتقدند که واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور اول آغاز شده اما در تهران تعداد کمی از آنها واگذار شده است و همین موضوع و در واقع کمبود عرضه و به دنبال آن افزایش تقاضا به افزایش قیمت آنها منجر شده است.
از طرفی نزدیک شدن به مهرماه و آغاز سال تحصیلی و افزایش استفاده‌ دانشجویان به ‌ویژه شهرستانی‌ها از این سیم‌کارت‌ها به دلیل قابلیت آنتن‌دهی آن در تمام کشور، از دیگر موارد مهمی است که باعث افزایش قیمت این سیم‌کارت‌ها در بازار شده است.
به اعتقاد فروشندگان قیمت این سیم‌کارت‌ها حتی در زمان افزایش توزیع آن نیز کمتر از 60 هزار تومان نخواهد شد زیرا بازار تشنه‌ سیم‌کارت است و متقاضیان این نوع سیم‌کارت‌های اعتباری نیز زیاد است.
طبق گفته‌ فروشندگان بازار علی‌رغم افزایش تبلیغات ایرانسل و ارایه‌ سیم‌کارت‌های هدیه، مکالمه‌ رایگان و یا ارایه‌ سرویس‌های ارزش افزوده ایرانسل مثل GPRS، استقبالی چشم‌گیری از این سیم‌کارت‌ها نمی‌شود و گفته‌های فروشندگان حاکی از آن است که بازار فروش سیم‌کارت‌های ایرانسل فقط در ابتدای واگذاری آن خوب بود و پس از آن با نامناسب بودن آنتن‌دهی و یا امکان استفاده از آن فقط در برخی شهرها میزان استقبال کاهش یافته است.
گفتنی است قیمت خرید سیم‌کارت‌های ثابت ایرانسل تا 100 هزار تومان و قیمت فروش آن تا 120 هزار تومان است و سیم‌کارت‌های کارکرده آن تا 60 هزار تومان خریداری و تا 75 هزار تومان به فروش می‌رسد و سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل به مبلغ 30 هزار تومان خرید و فروش می‌شود و کارکرده آن نیز تا 13 هزار تومان خریداری و تا 15 هزار تومان به فروش می‌رسد. اما فروشندگان سیم‌کارت‌های تالیا در بازار می‌گویند این سیم‌کارت‌ها چون فقط در مراکز استان‌ها آنتن می‌دهد هم‌چنان با بی‌استقبالی روبه‌رو است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد