ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

رگولاتوری: تعرفه SMS بالاست

ایتنا- یکی از معاونین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: به اعتقاد این سازمان، تعرفه sms بالاست.
لطف‌الله سبوحی معاون تنظیم مقررات و صدور مجوز این سازمان اخیرا در مصاحبه با ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات با اشاره به تعرفه فعلی sms در کشور گفت: به اعتقاد ما نیز این تعرفه بالاست و در این که سیستم‌های تعرفه‌گذاری باید متحول بشود شکی نیست.
به گزارش ایتنا وی در ادامه با اشاره به دریافت هزینه «نمایشگر» گفت: سیستم نمایشگر به صورت اجبار به مردم داده می‌شود و حال سؤال اینجاست که آیا برای برای چیزی که اجبار می‌کنیم باید از مردم پولی دریافت شود؟
سبوحی در ادامه گفت‌و‌گوی مشروح خود با دنیای کامپیوتر و ارتباطات با اشاره به لزوم رعایت حقوق مصرف‌کننده گفت: به هر حال تعرفه‌گذاری که تا به حال انجام می‌گرفته، در مجموعه مخابرات بوده و قانون هم در آن زمان این اختیارات را به آن مجموعه داده بود. ولی اکنون فضا، فضای رقابتی است و قانون تصمیم‌گیری در زمینه تعرفه را از اختیار اپراتورها خارج و به سازمان منتقل کرده، با این هدف که حقوق مصرف‌کنندگان رعایت شود و با همین دید اختیار تعرفه‌گذاری و تصمیم‌گیری تعرفه‌ها بجز تعرفه‌های پایه به کمیسیون و سازمان منتقل شده است.
معاون تنظیم مقررات و صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات در ادامه افزود: ما در حال حاضر هم به دنبال حل این مسائل هستیم ولی به هر حال این مسائل باید در مسیرهای قانونی حل شود و ما هم اگر مستقل از مجموعه مخابرات تصمیم‌گیری نمائیم در مرحله اجرا به مشکل برخورد می‌کنیم. خوشبختانه شنیده شده که برخی از این مسائل در مجمع عمومی مخابرات به تصویب رسیده و ما منتظر ابلاغ آن به کمیسیون هستیم.
شایان‌ذکر است متن کامل این مصاحبه در شماره 57 ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات ویژه مرداد ماه منتشر شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد