ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

تمایل چینی‌ها برای سومین اپراتوری

ایتنا- سفیر چین در تهران، تمایل شرکت‌های چینی برای حضور در اپراتور سوم تلفن همراه را اعلام کرد.
احمدپورنگ‌نیا مدیرکل دفتر امور بین‌الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب اظهار کرد: سفیر چین در دیدار با محمد سلیمانی اعلام کرد که شرکت‌های چینی فعالیت بسیار گسترده‌ای را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در ایران انجام می‌دهند.
وی ادامه داد: تکنولوژی‌های جدید، سوئیچ و انتقال از جمله زمینه‌های مخابراتی هستند که شرکت‌های چینی در آنها فعالیت می‌کنند. او خاطر نشان کرد: سفیر چین، ضریب نفوذ بالای 30 درصد در حوزه تلفن همراه را نشان از بازار بالقوه ایران دانست و اعلام کرد که شرکت‌های چینی علاقمند هستند تا در اپراتور سوم تلفن همراه ایران شرکت کنند.
پورنگ‌نیا گفت: افزایش همکاری‌های ماهواره‌یی در قالب پیمان APSCO که مقر آن در چین بوده و ایران نیز از پایه‌گذاران آن محسوب می‌شود، از دیگر محورهای مورد بحث میان سفیر چین و وزیر ارتباطات کشورمان بود.
وی افزود: سفیر چین در این دیدار اعلام کرد که شرکت‌های چینی آماده‌اند تا آخرین دستاوردهای خود در زمینه تکنولوژی مخابراتی را به ایران منتقل کنند. مدیرکل دفتر امور بین‌الملل اظهار کرد: وزیر ارتباطات نیز در این دیدار از حضور شرکت‌های چینی در پروژه‌های مخابراتی و اپراتور سوم تلفن همراه استقبال کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد