ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

نوکیا همچنان در صدر بازار فروش گوشی در آسیا و اقیانوسیه

وجود تقاضای زیاد در کشورهایی مانند چین،‌ ژاپن و دیگر کشورهای آسیا و اقیانوسیه، فروش تلفن همراه در ربع اول سال ‌٢٠٠٧ را به بیش از ‌٢٥٠ میلیون دستگاه رساند.
به گزارش ایسنا موسسه‌ تحقیقاتی گارتنر در گزارشی اعلام کرد: صدور تلفن همراه در این مدت در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با ‌١٤ درصد افزایش به ‌٤/٢٥٧ میلیون دستگاه رسیده است و میزان فروش آن در حالی که در کشورهای آسیا و اقیانوسیه بیش‌تر بود، در اروپای غربی و آمریکای شمالی طبق انتظار و به دلیل فروش بالا در تعطیلات کریسمس کاهش یافته است.
بر اساس پیش‌بینی‌ها، سازندگان تلفن همراه تا پایان سال جاری ‌١٥/١ میلیارد دستگاه صادر خواهند کرد و فروش گوشی‌ با وجود تقاضا برای گوشی‌های جدید در مناطقی مانند آفریقا و خرید برای تعویض گوشی در بازارهایی مانند آمریکای لاتین و چین تداوم خواهد یافت.
بنا بر این گزارش نوکیا با فروش ‌٩٢ میلیون دستگاه و تخصیص ‌٧/٣٥ درصد از سهم بازار به خود همچنان در صدر این بازار قرار دارد و شرکت آمریکایی موتورولا با فروش ‌٦/٤٧ میلیون دستگاه و در اختیار داشتن ‌٣/٢٠ درصد از سهم این بازار در جایگاه دوم قرار دارد و پس از این دو شرکت، سامسونگ،‌ سونی اریکسون و ال‌جی قرار دارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد