ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

ایستگاه کامپیوتر

معرفی بازیها و نرمافزارهای جدید و کد ها . ترفند های PC

نگهداری اطلاعات در گوگل، فقط با رضایت کاربران

سرویس اخبار خارجی ایتنا - شرکت گوگل در حال حاضر ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار داده است که به کمک آن می‌توان زمان باقی‌ماندن اطلاعات شخصی نزد این سایت بزرگ را تعیین کرد.
یکی از مدیران ارشد غول‌ جست‌وجوهای اینترنتی جهان گزارش داد، در صورت رضایت هر یک از کاربران، شرکت گوگل اطلاعات مربوط به جست‌وجوهای شخصی آن‌ها را تا 18 ماه ذخیره می‌کند.
بسیاری از کارشناسان با نگرانی فراوان هشدار داده‌اند که شرکت گوگل در مورد هر یک از کاربران اطلاعات فراوانی را نزد خود نگه می‌دارد که این اطلاعات می‌تواند در موارد فراوان مورد استفاده قرار گیرد.
ماریسا میر(Marissa Mayer) معاون بخش‌ جست‌وجوگر شرکت گوگل در این باره گفت: «شرکت ما شرایطی را فراهم کرده است که تنها با رضایت کاربران اطلاعات مربوط به آنها را برای مدت طولانی ذخیره می‌کند.»
شرکت گوگل در حال حاضر ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار داده است که به کمک آن می‌توان زمان باقی‌ماندن اطلاعات شخصی نزد این سایت بزرگ را تعیین کرد.
میر در یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر پاریس اعلام کرد: «شخصی‌کردن جست‌وجوها در سایت گوگل به افراد امکان می‌دهد کلیدواژه‌هایی را که پیش‌تر جست‌وجو کرده بودند در اختیار داشته باشند و از اطلاعات آنها استفاده کنند.»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد